Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Ο Παιδικός μου Έρωτας

Βασίλης και Άννα από την κούνια ήταν φίλοι........
  Η ζωή τα έφερε έτσι που έγιναν εραστές..........
  Άλλα η δρόμοι τους χωρίσαμε μετά το Λύκειο.....
  Θα ξανά βρεθούν;
  Θα ξαναγίνουν φίλοι ή εραστές;
Είναι Σάββατο βραδύ και είμαι στο καναπέ με τον Βασίλη συζητώντας.
Άννα: Δεν είναι δίκαιο να χάσεις το βράδυ σου μαζί μου.
Βασίλης: Ποιος σου είπε ότι θέλω να είμαι κάπου αλλού;
Άννα: Σίγουρα έχεις να κάνεις καλύτερα πράγματα από το να κάθεσαι μαζί μου. Ίσως ήθελες να βγεις με καμία κοπέλα;
Βασίλης: Δεν θα ήθελα να βρίσκομαι πουθενά αλλού σήμερα. Άντε, θα βάλεις την ταινία;
     Σηκώθηκε από τον καναπέ, έβαλε την ταινία στο DVD και κάθισε ξανά στην αγκαλιά του. Η ταινία ήταν θρίλερ. Απλά απαίσιο. Είχε χωθεί στην αγκαλιά του και αυτός γελούσε μαζί της.
Άννα: Επίτηδες το πήρες; Αφού ξέρεις ότι τα φοβάμαι!
Βασίλης: Ίσως. Ποιος ξέρει, μπορεί να μου αρέσει που είσαι μέσα στην αγκαλιά μου συνέχεια.
Wattpad

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Powered By Blogger